REGULAMIN
REGULAMIN USŁUG SZKOLENIOWYCH
świadczonych przez Good Tooth Academy Spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady organizacji i udziału w szkoleniach organizowanych przez Good Tooth Academy Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, NIP: 6751768791, REGON: 52282315700000, ul. Odmętowa 88E, 31-979 Kraków.
2. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie przed zawarciem umowy o udział w szkoleniu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
3. Każdy Użytkownik z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Serwisu Internetowego zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu. Akceptacja jego warunków stanowi wiążącą zgodę Użytkownika na świadczenie mu usług przez Usługodawcę na zasadach w nim przewidzianych.
II. DEFINICJE
1. Umowa - oznacza umowę zawartą na odległość, na zasadach określonych w regulaminie, pomiędzy użytkownikiem, a usługodawcą.
2. Usługodawca – oznacza firmę Good Tooth Academy Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-979), przy ul. Odmętowej 88E, NIP: 6751768791, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000986638.
3. Użytkownik – oznacza osobę korzystającą z serwisu internetowego, na rzecz której usługodawca świadczy usługi, oraz która dokonuje zgłoszenia się na usługę.
4. Uczestnik – oznacza osobę faktycznie biorąca udział w szkoleniu.
5. Serwis Internetowy – oznacza stronę internetową pod adresem www.goodtooth.pl.
III. SZKOLENIA
1. Usługodawca realizuje szkolenia w zakresie, terminach i warunkach szczegółowo opisanych w ofercie szkoleń dostępnej na stronie www.goodtooth.pl oraz profilach w mediach społecznościowych.
2. Oferta szkoleniowa zawiera m.in. przedmiot, prowadzącego, program, wymiar godzinowy, termin, i miejsce szkolenia, cenę za uczestnictwo w szkoleniu oraz pozostałe warunki uczestnictwa w szkoleniu.
3. Uczestnikami szkoleń realizowanych przez Usługodawcę może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jest zainteresowana rozwojem i utrzymaniem odpowiedniego poziomu wiedzy, umiejętności i kompetencji zawodowych określonych w programie nauczania szkolenia. Szkolenia skierowane są przede wszystkim do lekarzy dentystów, higienistek, asystentek stomatologicznych oraz studentów stomatologii.
5. Każdy uczestnik po zakończonym szkoleniu uzyskuje certyfikat/dyplom ukończenia szkolenia.
4. Użytkownik potwierdza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz w pełni odpowiada za skutki swoich działań w Serwisie Internetowym.
IV. ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA I ZAWARCIE UMOWY
1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostępność miejsc, dokonanie zgłoszenia przez formularz rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Usługodawcy oraz dokonanie opłaty za szkolenie w sposób wskazany przez Usługodawcę.
2. Wysłanie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z przyjęciem oferty usługi Usługodawcy i z chwilą dokonania opłaty za szkolenie skutkuje zawarciem umowy na zasadach określonych w formularzu zgłoszeniowym, ofercie danego szkolenia oraz niniejszym regulaminie.
3. Zawarcie umowy następuje każdorazowo po:
a) podpisaniu umowy uczestnictwa
b) wpłaceniu odpowiedniej kwoty
4. Podpisanie umowy może nastąpić na jeden z poniższych sposobów:
a) online poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego;
b) korespondencyjnie na adres email biura tj. biuro@goodtooth.pl
5. Użytkownik ma możliwość wybrania następujących form płatności:
a) przelew tradycyjny;
6. Dokonując wpłaty Usługobiorca oświadcza, że:
a) podane przez niego przy zakupie Usługi dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym,
b) jest uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w imieniu własnym lub podmiotu, który reprezentuje
c) zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać.
V. CENY SZKOLEŃ I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Opłata za udział w Szkoleniu jest ustalana przez Usługodawcę, a jej wysokość jest podana w Serwisie Internetowym obok danych określonego szkolenia. Opłata jest wyrażona w złotych polskich (PLN) i jest podana w kwocie brutto.
2. Opłata, o jakiej mowa w pkt. 1 powyżej, obejmuje:
a) udział w szkoleniu,
3. Opłata nie zawiera kosztów
a) przejazdu do miejsca Szkolenia,
b) noclegów i wyżywienia
4. Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie płatności całości opłaty za Szkolenie do 2 dni roboczych od dokonania Zgłoszenia.
Płatność jest dokonywana przelewem na rachunek Usługodawcy W opisie przelewu Użytkownik winien wskazać: imię i nazwisko Uczestnika, tytuł szkolenia.
5. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Użytkownika złożony drogą mailową na adres kontaktowy Usługodawcy, możliwe jest wydłużenie terminu płatności po indywidualnym uzgodnieniu z Usługodawcą.
6. Podstawą wystawienia faktury VAT lub paragonu za uczestnictwo w Szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty, o jakiej mowa w pkt. 4 powyżej, dokonanej przez Użytkownika na rachunek Usługodawcy. Dokument będzie wystawiony najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania wpłaty i przesłana Użytkownikowi na e-mail wskazany przez niego w trakcie rejestracji.
7. Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie faktury drogą elektroniczną.
VI. KRYTERIA OTRZYMANIA CERTYFIKATU
1. Certyfikat ukończenia szkolenia zostaje przyznany uczestnikowi, który spełni wszystkie poniższe warunki:
a) Udział w minimum 100 % zajęć szkoleniowych (teoria + praktyka);
b) aktywne uczestnictwo w szkoleniu;
c) Poprawne wykonanie ćwiczeń praktycznych ocenianych przez instruktora;
d) Przestrzeganie zasad organizacyjnych, etycznych i BHP;
e) Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej po zakończeniu kursu.
2. Certyfikat potwierdza nabycie wiedzy i umiejętności zgodnych z celami edukacyjnymi szkolenia.
3. W przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych kryteriów uczestnik nie otrzymuje certyfikatu ukończenia szkolenia.
VII. WARUNKI I ZASADY REZYGNACJI
1. Rezygnacja z udziału w szkoleniu wymaga zgłoszenia na adres e-mail: biuro@goodtooth.pl lub telefonicznie pod numerem 730 060 740. Rezygnacje złożone w innej formie nie będą uwzględniane.
2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu najpóźniej na 30 dni przed planowaną datą wydarzenia, Użytkownikowi przysługuje pełny zwrot uiszczonej opłaty.
3. W przypadku rezygnacji krótszej niż 30 dni przed datą rozpoczęcia lub nieobecności, Usługodawca zachowuje pełne wynagrodzenie - ceny za szkolenie, a Użytkownik nie otrzyma zwrotu wpłaconej ceny.
4. W porozumieniu z Usługodawcą możliwa jest zmiana uczestnika nie później niż na 3 dni przed planowaną datą szkolenia.
5. Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania rezygnacji, na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności.
VIII. REKLAMACJE
1. Użytkownik ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej treści i sposobu jego przeprowadzenia.
2. Reklamacja musi być złożona na piśmie pod rygorem nieważności w terminie 7 dni od daty zakończenia Szkolenia i przesłana na adres Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
3. Reklamacja powinna określać: dane Uczestnika umożliwiające jego identyfikację, dane Szkolenia którego reklamacja dotyczy, przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację. Reklamacje nie spełniające tych warunków nie będą rozpatrywane.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania i i poinformuje Użytkownika o wyniku.
IX. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI USŁUGODAWCY
1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a) przerwy lub zakłócenia w działaniu sieci Internet, będące następstwem okoliczności niezależnych od Usługodawcy;
b) wprowadzenie przez Użytkownika nieprawidłowych danych osobowych Uczestników Szkolenia przy zamawianiu Usługi;
c) dokonany przez Użytkownika wybór szkolenia lub jego terminu, jak również za spełnienie przez niego lub Uczestników warunków umożliwiających udział w wybranym szkoleniu, w tym wynikających z konieczności dojazdu do miejsca jego przeprowadzenia.
2. Z uwagi na teoretyczny charakter Szkolenia, Usługodawca nie przewiduje weryfikacji wiedzy nabytej przez Uczestników. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Uczestników lub osoby trzecie w związku z wykorzystaniem przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Szkolenia.
3. Liczba miejsc na Szkoleniu jest ograniczona – o uczestnictwie decyduje kolejność zawierania umów o świadczenie Usługi.
4. Usługodawca zastrzega sobie:
a) możliwość odwołania Szkolenia z powodu zbyt małej liczby Uczestników, nieobecności wykładowcy lub innych nieprzewidywalnych okoliczności. W takim przypadku Usługodawca zwraca Użytkownikom, którzy zawarli umowę kupna Usługi, pełną opłatę za Szkolenie, chyba że strony postanowią inaczej;
b) prawo do zmiany terminu lub lokalizacji Szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, przy czym zobowiązuje się do poinformowania Uczestników o zmianach najpóźniej na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem Szkolenia – na adres e-mail wskazany w Zgłoszeniu;
c) prawo do wprowadzania zmian w programie merytorycznym Szkolenia z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, przy jednoczesnym zobowiązaniu do udostępnienia Uczestnikom zaktualizowanego programu;
d) prawo do korekty cen oferowanych Szkoleń.
5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe przy wykonywaniu Usługi będące następstwem działania siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Usługodawcy. Odpowiedzialność Usługodawcy nie obejmuje utraconych przez Użytkownika korzyści.
6. Wszelkie prawa własności intelektualnej wykorzystywane podczas lub w związku ze Szkoleniem stanowią własność Usługodawcy lub podmiotów z nim współpracujących. Prawa te nie są przenoszone na Użytkownika ani Uczestnika w jakimkolwiek zakresie.
7. Wszelkie materiały przekazane lub udostępnione Uczestnikowi w trakcie lub po zakończeniu Szkolenia mogą być przez niego wykorzystywane wyłącznie do użytku osobistego. Uczestnik nie ma prawa powielać, rozpowszechniać, udostępniać, zbywać ani przekazywać jakichkolwiek materiałów lub innych przedmiotów własności intelektualnej pozyskanych w trakcie lub w związku ze Szkoleniem.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników i Uczestników jest Good Tooth Academy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,NIP:6751768791, REGON: 52282315700000 ul. Odmętowa 88E, 31-979 Kraków.
2. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Użytkowników na potrzeby związane z realizacją Umowy w tym umożliwienia uczestnictwa w szkoleniu, zgodnie z przedstawionymi w niniejszym regulaminie i ofercie danego Szkolenia warunkami udziału zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowego wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz uczestnictwa w Szkoleniach na podstawie Umowy. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia i wykonania powyższych umów.
4. Użytkownicy i Uczestnicy mają prawo dostępu do podanych danych osobowych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo przenoszenia danych. Uczestnikom przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
5. Usługodawca przetwarza dane osobowe w celu zawarcia i wykonania Umowy. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania Umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”). Podstawą przetwarzania danych jest również art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Usługodawcy polegający na zapewnieniu niezbędnych rozliczeń w związku z zawartą Umową, dochodzeniu roszczeń, badaniu satysfakcji oraz marketingu polegającym na promowaniu Administratora oraz jego usług.
7. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody Użytkowników lub Uczestników, przysługuje im prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.
8. Odbiorcami danych osobowych będą: banki, podmioty świadczące usługi w zakresie płatności, podmioty wspierające procesy księgowe, prawne oraz w zakresie organizacji Szkoleń, a także podmioty świadczące usługi IT, w tym hostingu.
9. W zakresie danych osobowych obejmujących imię i nazwisko Uczestnika, dane te mogą zostać udostępnione wykładowcy prowadzącemu Szkolenie wyłącznie w celu sporządzenia listy uczestników, potwierdzenia ich obecności oraz wydania certyfikatów ukończenia Szkolenia. Udostępnienie danych odbywa się zgodnie z zasadami RODO oraz wyłącznie w niezbędnym zakresie.
10. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wykonywania Umowy, czas niezbędny do prawidłowego jej rozliczenia oraz czas niezbędny do wykazania jej wykonania, czyli długość terminu przedawnienia roszczeń, a także przez czas wynikający z przepisów podatkowych. Dane osobowe przetwarzane będą również przez czas prowadzenia przez Usługodawcę działań marketingowych albo do czasu wyrażenia przez Użytkowników lub Uczestników sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych lub do czasu
cofnięcia zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na adres e-mail oraz numer telefonu.
11. Użytkownikom i Uczestnikom przysługują dwa rodzaje prawa sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych. Jeżeli Usługodawca przetwarza dane osobowe:
a) na podstawie prawnie uzasadnionych interesów – Uczestnik może zgłosić sprzeciw z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – taki sprzeciw wymaga uzasadnienia; b) na potrzeby marketingu bezpośredniego – Uczestnik może zgłosić sprzeciw w każdym przypadku – taki sprzeciw nie wymaga uzasadnienia.
12. Usługodawca wykorzystuje w Serwisie Internetowym pliki cookies. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz ich wykorzystywania w Serwisie Internetowym znajduje się w: Polityce plików cookies.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin obowiązuje od chwili dodania każdego nowego kursu na stronie internetowej bądź w portalu internetowym Facebook.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w każdym czasie z tym zastrzeżeniem, że zmiana taka nie wpłynie na prawa już nabyte przez Uczestników. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem umieszczenia zmienionego Regulaminu na witrynie WWW Usługodawcy.
3. Wszelkie spory wynikłe na gruncie Regulaminu rozpoznawał będzie Sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

