top of page
Team Invisalign GTA.png

Oferujesz Invisalign dla swoich pacjentów?

Chcesz zwiększyć kompetencje swojego zespołu w zakresie obsługi pacjentów ortodontycznych?

To szkolenia przygotowane jest właśnie dla Ciebie i Twojego gabinetu!

Projekt bez nazwy.jpg
Warsztat praktyczny

01

Maksimum praktyki

Jednodniowy warsztat praktyczny

  • profesjonalna obsługa pacjenta ortodontycznego;

  • nauka skanowania pacjenta oraz wykorzystywania aplikacji Invisalign Practice App;

  • wykorzystanie skanera w trakcie wizyt stomatologicznych oraz ortodontycznych;

  • obsługa strony Invisalign Doctor Site: wprowadzanie planów leczenia, dodawanie zdjęć, preskrypcji, zapoznanie z ClinCheck’iem;

  • rozpoczęcie leczenia Invisalign – jak odczytywać Treatment Plan, naklejenie attachment’ów;

  • przeprowadzanie wizyt kontrolnych, rola asystentki ortodontycznej w procesie leczenia Invisalign;

  • informacje dla Pacjentów, aplikacja MyInvisalign.

Ten intensywny kurs praktyczny skierowany jest do asystentek i higienistek stomatologicznych. Zdobyta wiedza pozwala im realizować większość obsługi pacjenta Invisalign w gabinecie znacznie skracając czas zaangażowania lekarza.

Katarzyna Magdzik.png

Pomogę Ci zbudować TEAM Invisalign

Hig. Stom. Katarzyna Magdzik

Higienistka z przypadku. Praca w stomatologii miała być rozwiązaniem na krótki czas, a okazała się miłością na całe życie. Na szczęście odwzajemnioną. W zawodzie pracuję od ponad 11 lat i ciągle rozwijam swoje umiejętności. Od początku związana jestem z ortodoncją, a od 8 lat z leczeniem nakładkowym Invisalign. 

Nieustannie poszerzam swoją wiedzę na kursach i śledzę nowości w branży. Na codzień  pomagam dbać pacjentom o piękny biały uśmiech, oferując zabiegi higienizacji.

Prywatnie mama dwóch dziewczynek :)

Korzyści dla Twojej Kliniki:

  • zwiększenie poziomu sprzedaży aparatów Invisalign w Klinice;

  • skrócenie czasu konsultacji ortodontycznych;

  • skrócenie czasu i zmniejszenie liczby wizyt kontrolnych, zminimalizowanie liczby pilnych wizyt;

  • przewidywalny proces i efekt końcowy procesu leczenia;

  • zwiększenie poziomu satysfakcji Pacjenta z otrzymanej usługi;

  • lepsza jakość całej usługi stomatologicznej.

bottom of page