Oferujesz Invisalign dla swoich pacjentów?
Chcesz zwiększyć kompetencje swojego zespołu w zakresie obsługi pacjentów ortodontycznych?
To szkolenia przygotowane jest właśnie dla Ciebie i Twojego gabinetu!
01
Maksimum praktyki
Jednodniowy warsztat praktyczny
-
profesjonalna obsługa pacjenta ortodontycznego;
-
nauka skanowania pacjenta oraz wykorzystywania aplikacji Invisalign Practice App;
-
wykorzystanie skanera w trakcie wizyt stomatologicznych oraz ortodontycznych;
-
obsługa strony Invisalign Doctor Site: wprowadzanie planów leczenia, dodawanie zdjęć, preskrypcji, zapoznanie z ClinCheck’iem;
-
rozpoczęcie leczenia Invisalign – jak odczytywać Treatment Plan, naklejenie attachment’ów;
-
przeprowadzanie wizyt kontrolnych, rola asystentki ortodontycznej w procesie leczenia Invisalign;
-
informacje dla Pacjentów, aplikacja MyInvisalign.
Ten intensywny kurs praktyczny skierowany jest do asystentek i higienistek stomatologicznych. Zdobyta wiedza pozwala im realizować większość obsługi pacjenta Invisalign w gabinecie znacznie skracając czas zaangażowania lekarza.
Pomogę Ci zbudować TEAM Invisalign
Hig. Stom. Katarzyna Magdzik
Higienistka z przypadku. Praca w stomatologii miała być rozwiązaniem na krótki czas, a okazała się miłością na całe życie. Na szczęście odwzajemnioną. W zawodzie pracuję od ponad 11 lat i ciągle rozwijam swoje umiejętności. Od początku związana jestem z ortodoncją, a od 8 lat z leczeniem nakładkowym Invisalign.
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę na kursach i śledzę nowości w branży. Na codzień pomagam dbać pacjentom o piękny biały uśmiech, oferując zabiegi higienizacji.
Prywatnie mama dwóch dziewczynek :)
Korzyści dla Twojej Kliniki:
-
zwiększenie poziomu sprzedaży aparatów Invisalign w Klinice;
-
skrócenie czasu konsultacji ortodontycznych;
-
skrócenie czasu i zmniejszenie liczby wizyt kontrolnych, zminimalizowanie liczby pilnych wizyt;
-
przewidywalny proces i efekt końcowy procesu leczenia;
-
zwiększenie poziomu satysfakcji Pacjenta z otrzymanej usługi;
-
lepsza jakość całej usługi stomatologicznej.